пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модулів 9-10

Нажаль, навчання підходить до кінця. Ще один день минув, залишивши багато вражень. Працюючи з матеріалами 9-го модуля, я зробила висновки що до того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та  про місце деференційованого навчання. Перехід до роцесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів вимагає адоптації як з боку учня, так і вчителя. У деференційованому навчанні я визначила чотири напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання.
Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та з особливими потребами я відзначила особливий факт що можна простими і цікавими формами залучити до співпраці прблемних учнів. Як працювати з обдарованими учнями, методик чи мало, а для відстаючих, нажаль, мало.
Щодо фасилітації навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато. В умовах інформатизації суспільства спектр методів і інструментів для вчителя дуже широкий.Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та поведінки учителя під час проведення проекту. 

Немає коментарів:

Дописати коментар